Răspunsuri

2014-02-20T20:12:33+02:00
O MAIMUTA traia intr-un copac cu banane ...MAIMULTA intr-o zii a mancat toate bananele ...MAIMUTA se plimba prin padure si gasi o alta MAIMUTA care in maini avea o banana mareeee,mareee,mare......MAIMUTa fara banane ai fura MAIMUTEI celelalte banana din gura ...aman2 MAIMUTE se lupta pentru banana ..MAIMUTA fara banana o invinge pe cealalta ...Aman2 MAIMUTE se inpaca si erau prietene bunee..Una pe cealalta se respecta si inparteau bananele...Sper sati fie de ajutpr aceasta compunere haioasa.

Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-20T21:23:35+02:00
Un caine seplimba pe strada si intr- o zi a gasit un os , si il vede un alt caine multtttt mai mare decat el ... cainele cel mic fuce cu osul in gura ,se ascunde dar intr-un final cainele cel mare il gaseste.
incep sa se certe carte ,cine sa ia osul,iar din cearta ajung la bataie . dar la final se impaca amandoi si si impart osul i doi . si de atunci au ramas cei mai buni prieteni
3 4 3