Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-07T19:47:00+03:00
Pai el s-a nascut in 1433. Daca ar fi trait pana astazi ar fi avut 581 de ani. A domnit intre anii 1457-1504 in Moldova, adica 47 de ani. Tot in 1504 a si murit.
Daca te referi la cati ani a trait..din 1433 pana in 1504, adica 71 de ani.
sunt 510 ani de cand a murit
eu am calculat de cand s-a nascut pana in 2014...
2014-10-07T19:47:40+03:00
881, in prezent! sper ca te-am ajutat!