Răspunsuri

2014-02-20T19:58:22+02:00
Spunei săsi steargă laptele de la gură
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-20T19:58:47+02:00
Ii poti spune ca nu-l placi,ca vreti sa fiti doar prieteni la mine a mers:)
Uite cum ii faza : in cls a 6-a i-a placut de mine , in timp ce eram cu unu ( anu` asta ) a zis daca vrea sa fie cu mine ( am zis nu ) acum ma tachineaza , dar nu zice nimic in legatura ca vrea sa fie cu mine :))
spune-i asa daca te mai tachineaza:"IESI ACASA":))daca tot insista nu-l mai baga in seama si o prietena de-a mea tot la fel a facut si a mers acum nu stiu sigur ca va merge si la tine..
Credee-ma , faza cu 'iesi acasa' am zis-o de 1000x , ma doare si gura sa o zic incontinuu :))))
sau mai bine ia-l cu texte despre prietenii fratii si alte dastea...ca sa nu te faca pe urma nesimtita...
:))