Răspunsuri

2014-10-07T19:43:22+03:00
Faptele bune ... In zilele noastre ce au ajuns sa fie considerate faptele bune? Va raspund tot eu ... gandurile materiale. Eforturi depuse pentru obtinerea de foloase materiale. Ei, in opinia mea faptele bune sunt acele actiuni desfasurate pentru ajutorarea unui seaman. Faptele bune nu trebuiesc rasplatite material, ci spiritual odata cu timpul.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-07T19:44:43+03:00
Intr-o zi la noi in clasa a venit directoarea pentru a ne anunta ca vine degraba un concurs in care noi trebuie sa daruim celor saraci sau celor care au suferit di cauza fenomenelor naturale si sa le oferim:jucarii pentru copii hainute mancare bani incaltaminte si multe altele.Toti ne-am gandit si a doua zi am venit cu totii la scoala cu pungi mari pline de provizii si bunuri materiale.Atunci diriginta noastra s-a dus si le-a dat doamnei directoare.Ea fusese foarte multumita de colegii din clasa noastra deoarece numai noi adusesem asa multe obiecte pentru cei nevoiasi si ne-a laudat pe toti.Noi am fost mindri caci am facut o fapta buna si am ajutat macar un om ca sa traiasca bine si sa nu-i lipseasca nimic.
sper ca ti-a placut!!!
Nicoldiana2001 iti multumesc mult foarte mult pentru compunere si tie MitzuMihai tot iti multumesc frumos
nu ai pentru ce