Răspunsuri

2014-10-07T19:30:49+03:00
Dorinta îndrăgostitului de a-si vedea iubirea implinita..ne-a spus profesoara
asa scurt?
Daca vrei scrie romane!..eu ți-am spus ce am facut eu ..daca nu iti place nu scrie
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-07T19:32:05+03:00
  Poezia are o armonie deosebita, muzicalitatea fiind realizata  prin aliteratie si asonanta.
“Lacul” este o creatie lirica de dragoste si de natura, o idila cu elemente de pastel in care se imbina sentimentul dragostei pentru fiinta iubita cu adoratia fata de frumusetile naturii.Poezia exprima dorinta intensa a poetului de implinire a visului de iubire.   Aceasta creatie apartinand Liricii Erotice Eminesciene este structurata in 5 strofe 3 secvente in care planul exterior al naturii se cereleaza cu planul interior al trairilor sufletesti ale poetului:                    Prima secventa (strofa I ) este un tablou, cadrul;                    A II-a secventa (strofele II, III, IV ) infatiseaza visul de dragoste;                    A III-a secventa (strofa a V-a ) prezinta trezirea la realitate.