Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Va rog sa nu mai comentati decat la subiectul intrebarii! Orice comentariu in plus va fi sters mai ales la acest topic. Daca se vor mai face raportari neplauzibile, acuzatiile se vor intoarce impotriva voastra!! Multumesc de intelegere!!
escaladare,ridicare, ca-tarere,inaltare!!!!

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-20T19:49:36+02:00
Excaladare.....Sper ca te-am ajutat
Comentariul a fost şters
excaladare ,inaltare,ca-tarare!!
2014-02-20T21:53:36+02:00
A excalada ....... sa stii asta e primul care mi-a venit in minte!!!!!