La ce intrebare raspunde substantivul "despre evenimentul"
din propozitia:Copilul a citit romanul despre evenimentul anului 2013.Eu
am spus ca raspunde la intrebarea "care roman?".Este bine?

2
despre ce?
care
despre cine a citit copilul?

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-20T19:43:13+02:00
Da este bine :D..........
sIGUR?
Foarte
Eu asa am scris la test,sper doar sa fie bine.
2014-02-20T19:44:07+02:00