Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-07T19:24:09+03:00
Importanta alergarii in viata pisicii
Ca si pentru fiecare om, alerfarea si miscarea este benefica in viata oricui. Alergarea este in mod deosebit pentru pisica, deoarece aceasta mananca o anumit cantitate de hrana care se transforma in energie. Daca energia pe care o are nu este folosita, aceasta se depune in jurul soldului sub forma de grasime. Pentru a evita obezitatea este foarte important ca pisiciile sa faca multa miscare.

18 4 18
2014-10-07T19:44:41+03:00
Alergarea ii dezvolta muschii pisicii si o face mai agila
5 4 5