Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-03T21:24:15+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Cel mai mic numar de doua cifre diferite este 10.
Cel mai mare numar de doua cifre este 99 ( nu ai spus diferite, pt. ca daca erau diferite era 98 ).
Probabil ca trebuie sa scri ca 10 < 99.
1 5 1
2014-01-03T21:31:51+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Cel mai mic numar din doua cifre diferite este 10 iar cel mai mare din doua cifre diferite este98 . comparatia se face prin scadere din cel mare il scazi pe cel mic