Am un exercitiu de logica : Deoarece toti oamenii sunt muritori si Socrate este om, rezulta ca Socrate este muritor. Trebuie sa identific premisele si concluzie iar apoi sa-i realizez schema propozitiei . Multumesc

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-07T18:53:33+03:00
Premisele sunt oamenii, iar concluzia este că Socrate e muritor.
2014-10-07T18:53:33+03:00
Concluzia este ca Socrate este un muritor iar schema propozitiei este ca din 2 prop adevarate a iesit una adevarata