Răspunsuri

2014-10-07T19:23:28+03:00
Titlul "Lacul" semnifica prezența naturii în poezie, aceasta fiind marcata de elementele lacustre situate în cadrul natural al operei.
4 2 4
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-07T19:36:21+03:00
Lacul de Mihai Eminescu - semnificatia titlului

        Titlul  concentreaza intr-un singur cuvant intregul decor al poeziei, fara a da o localizare precisa. Lacul este el insusi un personaj in poezie deoarece imaginea lui predomina in peisaj, cu alte cuvinte totul se invarte in jurul lui.
         In viziunea poetului, lacul reprezinta profunzimea trairilor sale interioare, accentuand astfel sentimentul iubirii ideale la care viseaza.
30 4 30