va rog ma ajutati la urmatorul exercitu:a)5 1pe4 din21; b)0,25 din14; c)0,(2)din 35; d)0,2(7)din36; e)0,37 din 35,5; f) 5,6 din 3136. va rog urgent! pentru maine este aceasta tema si avem prima ora matematica!

2
o parte din ele le-am rezolvat ca erau pana la u). dar acestea nu le-am stiut si sper sa ma ajutati! acord 11puncte!

Răspunsuri

2014-02-20T19:36:14+02:00
A)51/4•21=267,75 b)0,25 •14=3,5 si restul se FAC la fel
as dori pe f si d te rog!
acord cel mai bun+calificativ+multumesc
uitai acord si cerere de prietenie
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-20T20:00:18+02:00
C)0,(2)x35=7(7)   d)0.2(7)x36=9,(9)  e)0,37x35,5=13,135     f)5,6x3136=17561,6