Răspunsuri

2014-10-07T18:50:04+03:00
Familia lexicala al cuvintului toamna este: tomnita, toamnele, tomnisoarele, toamne! Sper ca te-am ajutat!

Mersii mult :3
Cu placere!!!
toamne este pluralul cuvantului tomna,deci nu poate fi considerat ca fiind un component al familiei lexicale a cuvantului ”tomna”
la fel si in cazul cuvantului toamnele deoarece este un cuvant articulat
Poate fi, deoarece la scoala in unele cazuri poate fi inclus!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-07T18:51:51+03:00
Tomnatic
tomnatica
tomnatice
tomnatici
tomnita