Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-07T18:44:27+03:00
1.Copilul se joaca afara fericir.                                                                                             2.Copilul de la baza tulpinii acestei plante.ce-a mai crescut.
Da, dar modificat, in sensul sa folosim cuvantul "copil" exact asa cum i l-a dat.
uite asa
acest copil de la baza tulpinii acestei plante.ce-a mai crescut.
Multumesc pentru ajutor.
cu placere
2014-10-07T19:23:30+03:00
Copil mic =sugar    a da in mintea copiilor  =a -si pierde judecata    nu fii copil =naiv
Scuze de intarziere, dar nu am mai intrat si acum am vazut raspunsul la ceea ce am cerut ajutor. Multumesc Ardeleanu Cristi.