Răspunsuri

2014-10-07T18:30:17+03:00
Inrodit prin derivare cu sufixul it si prefixul in
rodeste prin derivare cu sufixul este
roditor prin derivare cu sufixul itor
dezrodit prin derivare cu prefixul dez si sufixul it
8 3 8
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-07T18:34:36+03:00
Inrodit-prefixul"in-" si sufixul"it"
roditor-sufixul"-tor"
a rodi 
inroditor-prefixul"in" si sufixul"itor"
a inrodi-prefixul"in-"si sufixul "-i"
rodesc-sufixul"-esc"
roditor-sufixul"-itor"
rodeste-sufixul"-este"
13 4 13