Din ce poveste ??????????????????????????????????????? raspunde ca imi ies din sariti
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ursul pacalir
ok
Ursul pacalit de vulpe

Răspunsuri

2014-10-07T18:26:43+03:00
Nica si matusa lui pentru ca mia placut foarte mult cand matusa lui nica il fugarea.
1 1 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-07T18:28:05+03:00
Pe mina ma impresionat vulpea, deoarece a pacalit ursul si a rama si cu mancare iar ursul suferind .
Sperca team ajutat !
2 4 2