Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-10-07T18:24:48+03:00
Separa o structura în cazul vocativ de restul propoziției. 
dar de unde sti ca este in cadul V ?
Încadrarea unui cuvânt în cazul vocativ o poți observa foarte ușor. .. Este o adresate directa: "Frumoaso, ....". Este ca și cum te-ar striga cineva... " Irina,...." :)
multumesc ! :) (imi place ca mi-ai spus pe nume :) ^_^ )
:)))
2014-10-07T18:25:16+03:00
Aici este pusa virgula,deoarece este o adresare,iar dupa si inainte de adresare se pune virgula,in cazul de fata numai dupa adresare .
2 5 2