Răspunsuri

2014-10-07T18:26:32+03:00
Era o noapte intunecoasa.Ma pregateam sa ma culc.Cand am adormit visam ca am ajuns pe planeta Marte.ERA ASA de rosie si deabia se vedea celalalt capat.Am simtit ca  sunt prima persoana care a mers pe Marte si simteam nevoia sa zic "Un pas mic pentru om , un pas mare pt omenia " exact cum a spus Neil Armstrong cand a mers pe Luna . Vroiam sa visez in continuare dar se facuse dimineata .Am plecat la scoala cu gandul ca maine voi calatori spre Venus .
extraterestri
si atit
gauri negre , stele alte planete
suprafata rosie
aer sufocant
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-07T18:29:32+03:00
Calatorie pe marte:
M-am trezit dimineata,si totul parea normal,ca orice alta dimineata.Insa,tot ce a urmat,n-a fost deloc asa!Haideti sa va arat:
Cum am spus,ziua a inceput absolut normal.M-am trezit,m-am imbracat si m-am dus la scoala.La scoala,la fel,totul normal.Dar ce sa vezi cand vin acasa!De-odata,au aparut cativa nori,si ma grabeam sa ajung acasa,crezand ca o sa inceapa ploaia.Dar n-a fost asa!Dupa acei nori,se ascundea......un OZN!Ce sa vezi,exista!.M-am speriat,am incercat sa ajung acasa cat mai repede.Insa,dintr-o data,o raza verde m-a tractat catre nava acestora.Dupa aceasta,nu mi-am mai amintit nimic,deoarece am adormit.Dar,m-am trezit.Eram.....eram pe Marte!Nu-mi venea sa cred ce vad.M-am pus pe picoare,si am explorat putin,Totul parea pustiu,pana cand am vazut baza martienilor!Eram surprins...la fel de surprins a fost si un martian care m-a vazut.Am incercat sa fug,insa acesta m-a urmarit,si m-a prins.Credeam ca vrea sa imi faca rau,dar nu!Era ca si mine,un copi,doar ca martian.Era foarte amuzant.Ne-am jucat,am petrecut mult timp impreuna,si a venit momentul sa imi arate famila lui.Toti se holbau la mine,si dintr-o data un zambet de la fiecare.Eram chiar curios,nu stiam ce se intampla.I-am intrebat dece m-au ales si mi-au spus ca si-au dat seama ca sunt un om bun,si dovada a fost cat de bine m-am inteles cu copilul martian.Vroiau sa ma duca pe pamant,insa le-am spus ca vreau sa mai calatoresc.Si asa a fost!M-au dus pe multe planete,Venus,Jupiter,chiar si pe Luna.Am vazut multe lucruri interesante.Cand am ajus acasa,nici macar n-am povestit,stiam ca nimeni nu ma v-a crede!
imi place
dar cum sati dau aceste 40 de puncte
gata miam dat seama