Răspunsuri

2014-02-20T19:24:18+02:00
De fiecare data ar trebui ca intre toti oamenii sa fie o egalitate deoarece toti avem aceleasi drepturi si cauze. Cand vine vorba de justitie , atunci omul respectiv este pus '' la colt '' deoarece a facut ceva rau.Dreptatea este mereu invingatoare ceea ce ne face sa ne gandim cand facem o fapta.
8 4 8
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-20T19:27:55+02:00
Toti oamenii au o egaliate intre ei.Nici un om nu trebuie diferentiat sau sa sa aiba o anumita inegalitate fata de ceilalti daca este de alta culoare la piele sau alta rasa. Justitia se va ocupa de cei care  fac diferente intre acestia.
Toti oamenii sunt egali si au aceleasi drepturi.
E cam scurta dar sper ca te-am ajutat Bafta!!
10 4 10