Răspunsuri

2014-10-07T18:14:27+03:00
Biologie-stiinta care studiaza vietuitoarele.
biologia are mai multe ramuri:zoologia
anatomia etc
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-07T18:15:09+03:00
Biologia este știința care se ocupă de studiul tuturor organismelor vii. Termenul a fost creat și introdus în știință in 1802 de către Jean-Baptiste de Lamarck și G. Treviranus și provine din cuvintele grecești  Cele mai vechi cunoștințe scrise din domeniul biologiei datează de la Aristotel și Teofrast. Dintre personalitățile biologiei mondiale putem aminti pe G.L.L. de BuffonG. CuvierJ.H. FabreErnst HaeckelJean-Baptiste de LamarckCarl LinnéCharles Darwin,G.J. MendelTh. SchwannH. de VriesAlfred Russel WallaceA. Weismann. Analizează structură, funcții, origini, evoluție, difuzare și creștere a ființelor vii. De asemenea, clasifică și descrie organismele, funcțiile lor și de unde și-au originile. Patru principii de bază ale biologiei moderne sunt: teoria celularăevoluțiagenetica și homeostazia.
2 4 2