Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-20T19:08:34+02:00
Te pot ajuta eu..
Ce vrei sa sti ?
în textul de cuvintele din aceeași familie: indiferența, pictor, care zboară, de dispariție, fac propoziții cu cuvântul . Primesc cel mai bun raspuns ??
faceti*
da dar ma interesa rezolvarea nu traducerea...:D
Aaa...propoz. in franceza ?
da...
2014-02-20T19:09:14+02:00
Euuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
trouve dans le texte des mots de la meme famille que : indifference, peintre, voler, disparition; fais des phrases avec les mots trouves.
L'indifférence est une mauvaise chose.
Andrew est un peintre.
Les oiseaux qui volent sont magnifiques.
Les animaux sont en danger.
multumesc mult! :)