Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-07T18:13:51+03:00
DUPA INTELES:-ADVERB DE LOC ex. aici ,acasa ,departe
                        -ADVERB DE TIMP EX. acum, atunci
                        ADVERB DE MOD ex. asa ,astfel
DUPA STRUCTURA:-simple ex. sus , cum ,unde 
                                 -compuse ex.indelung,deasupra 
DUPA MODUL DE COMUNICARE:-ADVERBE INTEROGATIVE EX. unde,cum,
                                                  -ADVERBE RELATIVE ex cand,cat

6 3 6
2014-10-07T18:15:07+03:00