Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-07T18:02:43+03:00
Pai in primul rand la partile de propozitie pui intrebarile specifice iar la cele de vorbire te uiti dupa ce determineaza ele

am o poza cu un hanorac albastru cu gluga si limba scosa ,tu ?
cu doi oameni aproape sarutanduse
nu te gasec
dar tu pe mine ?
gata mai gasit tiam acceptat
2014-10-07T18:07:49+03:00
Verbele adica  ca arata o actiune :merge,scrie,picteaza,predicatele care raspund la intrebarea ce face?iar pronumele sunt : eu,tu,el,ea,noi,voi,ei,ele