Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-02-20T19:03:33+02:00
A+b=195
a+75=b+40 ⇒ b=a+35
a+a+35=195, a=80, b=115
72 4 72
2014-02-20T19:04:50+02:00
A+b=195  a+75=b+40 Din prima ecuatie il scot pe a  a=195-b si il inlocuiesc in a 2 ecuatie       195-b +75 = b+40 Separ termenii 195 +75 -40=b +b   230=2b    b= 230/2 b=115. Il aflu pe a din ecuatia a=195-b inlocuindu-l pe b, deci a= 195-115   a= 80
29 3 29