Răspunsuri

2014-10-07T17:57:09+03:00
Acele carti sunt vechi de o suta de ani.     Trusa cu acele mamei este in sertar.             Am schimbat toata mobila din casa.    Reteaua mobila este in faliment.       Doi copii au cazut din leagan.       Am facut 3 copii la xerox.
10 4 10
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-07T17:57:26+03:00
Acele mamei mele au cazut pe podea .                                                                          Acele cuvinte eu nu le inteleg .                                                                                       Mobila bunicii mele este veche .                                                                                               La prietenul meu aparatul mobil sa defectat [sa stricat]                                                   Copii de la scoala mea sunt foarte prietenosi .                                                                      Eu copii din carte un text .