Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-07T17:50:56+03:00
1/3=9
=>9×3=27(banii lui Dorel)
=>27-9=18(costa atlasul)
Sper ca team ajutat
2014-10-07T17:51:05+03:00
Atlasul a costat 18 lei iar in total avea 27 lei . Parerea mea , dar nu stiu cum trebuie calculat 
1/3 din x = 9
X = 3×9
X=27 lei avea dorel
27-9=18 lei a costat atlasul 
Nu stiu daca e bine , defapt nu cred dar na sper ca te-am ajutat