Răspunsuri

2014-10-07T17:43:38+03:00
Randuri ai vrut sa spui,nu?

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-07T17:51:19+03:00
Andrei se duce la gara:
-Buna dimineata!spune el.
-Buna dimineata!spune o doamna mai in varsta.cu ce te pot ajuta?
-Va rog frumos imi puteti spune si mie cum  ajung  la Muzeul de arta?
-Desigur!treceti pe langa supermarket,faceti dreapta si langa un butic este muzeul.
-Va multumesc.la revedere!
-Cu placere.la revedere!

1 5 1