Răspunsuri

2014-10-07T17:32:27+03:00
Deoarece te ajuta sa intelegi mai bine cea ce se petrece in jurul tau.
Daca vrei sa urmezi o cariera in acest domeniu sau in medicina , mecanica etc.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-07T17:33:45+03:00
Salut!

Toate materiile sunt necesare pentru a-ți introduce în viața ta cotidiană idee despre tot ce face parte din familia cuvântului „lume”. 
Chimie = Cultură generală + lecție de viață.
Poate că 100% din viață are legătură cu chimia. Ce respirăm, ce expirăm, etc. Gazele toxice, efectul lor, idee despre bogățiile pământului, elemente ca aurul (Au), argintul (Ar), ș.a.m.d.
Probabil nu ești „un mare fan” al chimiei. Nici nu e nevoie s-o studiez atât de insistent încăt să o cunoști la perfecție. Învață necesarul pentru cultura ta generală, pentru a avea idee despre cursul vieții.

Mult succes!
5 4 5