Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-07T17:24:34+03:00
Desparti in silabe iar silaba care se aude mai tare e accentuata ;)
2 4 2
2014-10-07T17:24:38+03:00
Silaba accentuata este atunci cind se intilnesc 2 vocale intro silaba
1.Desparti cuvantul in silabe;
Cre-ier;
2.Pronunti de mai multe ori Silabele Cre-ier;
Cre-ier,Cre-ier (ETC...)
3.Afla care dintre silabele urmatoare suna mai tare (Adica mai accentuata)
Cre-ier..= Silaba "Cre" suna mai tare(Adica mai accentuata) ;)