Răspunsuri

2014-10-07T17:21:13+03:00
Cuvinte vechi
curechi
chicior
chiparca




Cuvinte noi
catalog
carnet
derivarea



nu sunt sigura daca sunt buna dar eu stiu ca noi asa am invatat
am vrut sa scriu bune in loc de buna
scz
repusie- voma
de exemplu
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-07T17:28:46+03:00
Cuvinte noi:
-patologie
-epistemmologie
-enureis
-anixietate
-nurocognitiv
cuvinte vechi:
-postava
-beregata
Nu mai stiu alte cuvinte vechi.
epistemologie e doar cu un ,,e'' scuze
ms
n-ai pt ce :))