Redacteti un text in cxare sa folositi formule de prezentare,de salut,de permisiune si de solicitare.Subiecte la alegere:La gara,In excursie,La bunici,La teatru,In vizita,La antrenament.

va roggggg.....PLZZZ.....!!!

2
Iti voi MULTUMI daca ma vei ajuta!!!...!!!
un text(compunere) nu un dialog plzz...

Răspunsuri

2014-10-07T17:20:33+03:00
 - Buna! spuse Diana.
 - Buna! a raspuns Dragos.
 - Imi deschizi te rog frumos usa?spuse Diana cu mainile incarcate de bagaje.
 - Desigur! Pot sa te ajut?
 - Da!Multumesc mult!
 - Cu placere! raspunse Dragos.
1 1 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-07T17:33:12+03:00
-Buna.
-Ce mai faci?
-Ma duc la antrenament la bachet.
-Si este frumos acolo?
-Da miam facut prieteni.
-Si la antrenament ce faceti de obicei?
-Pai facem incalzirea, jucam un meci, tragem la cos etc.
-Cred ca ma voi inscrie si eu.
Sper ca da pentru ca vom fi amandoi si ne vom distra.

Sfarsit sper ca tiam fost de folos
ms,nu e chiar un text dar mai adaug eu cate ceva.
Nai pentru ce
daca mai e nevoie de ceva poti sami dai add pe mess [email protected]
da,las am sa iti dau daca am nevoie :*
ok