Răspunsuri

2014-02-20T19:21:02+02:00
Cati ani are relu acum? 3 x 4=12 ani, Cati ani au trecut pana acum? 12-4=8 ani  Cati ani are tata acum? 36+8=44 ani. Cati ani au impreuna? 12 + 44 =56 ani
multumesc,este o greseala in enuntul pblemei varsta lui r este de 3 ori mai mica decat tata
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-02-20T19:24:42+02:00
Este clar ca enuntul e gresit: tatal are de 3 ori varsta lui Relu.
Adunam numarul de ani care a trecut de cand avea Relu 4 ani si tinem cont de faptul ca tatal are acum de 3 ori varsta lui 
36+x=3(4+x) ⇒ 36+x=12+3x ⇒ 2x=24, x=12 ani (au trecut 12 de ani de atunci).
Relu are acum 12+4=16 ani; tatal are 36+12=48 ani.
Suma actuala a varstelor lor este: 16+48=64 ani.

1 5 1