Răspunsuri

2014-10-07T17:09:54+03:00
Eu insuflu un cuvint magic         in tmpul jocului el era miscat             piatra fiind ferecata  a scinteiat            in paner sint fructe si legume          mam este un om domol              orice copil este un elev staruitor

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-07T17:13:35+03:00
Vreau niste enunturi cu cuvintele: a insufla, era miscat, a scanteia,  paner,  domol,   staruitor.

1. Tata mi-a insuflat curaj si am reusit sa trec primul startul.
2. Bunicul era miscat de emotie cand i-am aratat pozele din clasa intai.
3. Ii scanteia ochii de bucurie la vederea cadoului dorit.
4. In bucatarie am un paner plin cu fructe.
5. Am coborat domol panta.
6. Am fost staruitor si pana la urma am primit jocul dorit.