Răspunsuri

2014-10-07T17:04:15+03:00
Vlahii au locuit pe teritoriul Daciei.
La istorie am invatat multe despre vlahi.
va rog spunetimi propozitie cu aristocratie si cu relatii sociale medievale timpurii
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-07T17:17:00+03:00
Slavii,germanii,ungurii si grecii in numeau pa români volohi,valahi sau vlahi,folosind,de asemenea, si numele de olah, blak.

(Poti s-o faci mai scurta)
Strainii in numeau pe români volohi,valahi sau vlahi.