Vă rog muuult de tot, să îmi scrieți ceva despre Delta Dunării.15 PUNCTE

2
Delta Dunarii ocupa 2,5 % din suprafata tarii, se intinde la varsarea Dunarii in Marea Neagra si s-a format intre cel 3 brate ale sale:Chilia, Sulina si Sfantul Gheorghe. Intre aceste brate se intinde fastele grinduri aluvionare(de mal), cu numeroase, paduri de salcii, cu pasuni si bogate terenuri agricole.
In interiorul Deltei se gasesc peste 32 de tipuri de ecosisteme dintre care cele mai importante sunt: ecosistemul apelor curgatoare: bratele Dunarii, canale si garle; ecosistemul apelor stagnante: lacurile, canale impotmolite si unele garle; ecosistemul suprafetelor mlastinoase si inundabile (al stufariilor si plaurului) - stufarisurile inconjoara lacurile pe care cu timpul le invadeaza.

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-20T18:27:48+02:00
Delta Dunarii aflata in mare parte in Dobrogea si partial in Ucraina este  a2-a ca marime si cea mai bine conservata dintre cele europene. 

Este clasificata ca rezervatie a biosferei la nivel national in ROMANIA  si ca parc national in taxonomia internationala IUCN.



Mulțumesc!
Cu placere! Poti apela la mine cand ai nevoie de ceva!
Bine!
  • Utilizator Brainly
2014-02-20T18:37:47+02:00
C-am astea sunt,sper ca te-am ajutat!
Multumesc.
cu placere
ti-a placut?
Da, dar nu e chiar ceea ce imi trebuia... Dar e bine.... MULTUMESC!