Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-07T16:38:18+03:00
Principalii munți din România sunt Carpații, pe subdiviziunile lor: Occidentali, Meridionali și Orientali.

Mult succes!
10 4 10
Dunărea, Mureș, Prut, Olt, Siret, sunt primele 5 cele mai mari răuri ca lungime. Da, Dunărea este considerată și ea un râu.
si campi ?
Câmpia Română, Câmpia de Vest, Câmpia Moldovei. Sper că ți-am fost de ajutor.
da foarte mult
multumesc
2014-10-07T18:51:50+03:00
Principali munti ai romaniei sunt Carpatii iar acestia se impart in Carpatii Occidentali,Meridionali si Orientali.
3 4 3