Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-10-07T16:32:54+03:00
Piatra- Pietroi
cana-canoi
lung- lungan
baiat- baietoi
lada- ladoi
casa- casoi
lingura- linguroi
carte - cartoi

30 4 30
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-07T16:33:17+03:00
piatra ⇒ pietroi
cana ⇒ canoi
lung ⇒ lungoi
baiat ⇒ baietoi
lada ⇒ ladoi
copil ⇒ NU STIU
casa ⇒ casoaie
lungura ⇒ linguroaie
cutit ⇒ cutitoi
ca
rte ⇒ cartoi
 
SUFIXELE AUGMENTATIVE SUNT "OI" SI OAIE" , DEPINDE DE GEN:MASCULIN/FEMININ
31 4 31