Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-10-07T16:25:34+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
MDCXL=1640
MMD=2500
===========
1 5 1
2014-10-07T16:25:47+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
1640 = MDCXL
2500 = MMD

Mult succes!
1 5 1