Trebuie sa traducin romana . two little dinosaurs go out to play, Out to play on a sonny , sunny day. they jump and hop and have such fun , so....... they call for andother dinosaur to come. three little dinosaurs...........

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-07T16:27:21+03:00
2 mici dinozauri au iesit afara sa se joace.Sa se joace intr-o zi foarte calduroasa.Ei au sarit si (nu stiu ce inseamna hop) si se distreaza, deci ei au chemat si alt dinozaur.
3 dinozoauri mici



2 5 2
2014-10-07T16:49:10+03:00
2 mici dinozauri au ieșit afară pentru a se juca. Afară într-o zi însorită. Ei au sărit și s-au distrat. Așa că... au mai chemat un dinozaur.