Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-03T17:52:01+02:00
120..................60%
X......................100%
(120x100):60=12000:60=200 pagini 
10 4 10
Multumesc
Cu multa placere !!!!!!!!!!!!!
pai stim ca 60%=120pg. deci 120:6=20....20pg=10%.....rezulta ca 20pg[ 10% ]x10=200.pg. sper ca te-am ajutat!!!!;]
Multumesc
2014-01-03T17:53:46+02:00
Fie x -numarul total al paginilor
60 supra 100=120 supra x
se face produsul mezilor =produsul extremilor asa: 60x=100*120
                                                                                 60x=12000
                                                                                 X=12000: 60
                                                                                  X=200
Sper ca te-am ajutat !