nu, am scris tot exercitiul.
de la sfarsitul cartii
eu am calculat si nu iese
pai la sfarsit scrie: n=145 la puterea a 2 a
da mi-am dat seama unde am gresit .imediat

Răspunsuri

2014-10-07T16:28:37+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
=145+2(144x(144+1):2)=145+(144x145)=145(1+144)=145x145
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-07T16:29:18+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
1+2+.........+144=(1+144).144/2
n=145+2.145.144/2
n=145+145.144=145.145
n=145²
2 5 2