Răspunsuri

2014-10-07T16:08:46+03:00
 raspunsul este 12.5....................
Pentru ca 12.5 la putere a 2-a este egal cu 156.25
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-07T16:12:20+03:00
Am grupat cate 2 cifrele de la virgul la stanga si la dreapta
1 56,25       |12,5
1                  ________
---                  22x2=44
    56            _________
     44             245x5= 1225
      ___
       1225
       1225
________
        = = = =
1 5 1