Răspunsuri

2014-10-07T15:50:34+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Pietroi; canoi;lungan;baietan;ladoi;copilandru;casoi;linguroi;cutitoi;cărtoi. Am un prieten lungan Locuiesc intr-un casoi Am un fiu copilandru Am aruncat cu un linguroi dupa el.
25 4 25
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-07T15:51:50+03:00
Pietroi
cănoaie
lungan
baietandru
lădoi
copilandru
căsoi
linguroi
cutitoi
carțoi

Un baietandru mi-a adus pisica ratacita.
Pescarul a transat pestele cu un cutitoi.
Pe un pietroi oracaia o broasca.
Bunica isi tine hainele intr-un ladoi.


26 4 26