Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-20T18:09:31+02:00
In primul rand sa spui ca acest titlu e o personificare, titlul e cheia hermeneutica a textului iar titlul e in concordanta cu poezia
dar astea sunt doar niste idei sa spui despre figurile de stil din poezie (p.s am avut subiectul asta la simulare) figuri de stil:cerul metalic :epitet, totul e alb, totul e alb :enumeratie, seara albastra:epitet etc
2014-02-20T18:12:24+02:00
Semnificatia titlului zapada saruta intinderile este urmatoarea: fulfi de zapada care cad pe pamant sub forma de zapada care se asterne sau cade pe pamant si de aceea se spune zapada saruta intinderile

1 2 1