am facut enunturi sa vad daca am facut bn!
Cum ? Adica o propozitie verb,una adj una subst?
pai da! una cu cuvantul suferind sa fie verb dupa sa fie adj si dupa substantiv 3 propozitii!!!!!!!

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-20T18:04:34+02:00
Maria sufera de tristete-verb
Suferindul este aici-substantiv
Copilul suferind nu va ajunge acolo
10 3 10
2014-02-20T18:04:47+02:00
Suferindul plange .  Suferind iti faci rau .Eu sufar dupa iubitul meu
8 3 8