Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-07T15:12:34+03:00
6+3 = 9 ; 216 : 9 = 24 ... deci un iepurasi costa 24 lei si un ursulet tot 24 lei .. acum faci 24 x 6 = 144 ; 24 x 3 = 72 (scuze pentru greseala) -.- 
4 2 4
  • Utilizator Brainly
2014-10-07T15:14:21+03:00
6+3=9 ( ursuleti si iepurasi in total )
216:9=24 lei costa un ursulet sau un iepuras
6x24=144 lei costa iepurasii
3x24=72 lei costa ursuletii

11 4 11