Răspunsuri

2014-02-20T17:58:53+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
I  = 1 SI ASA PANA LA 3 ,IV=4 V=5 SI ASA PANA LA LA 8 ADICA VI,VII,VIII SI APOi X=10 IX=9 XI,XII,XIII ,
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-02-20T18:01:42+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
I=1
V=5
X=10
L=50
C=100
D=500
M=1000
2 5 2