Ex1. scrie toate nr naturale cuprinse intre 100 si 200, cu conditia ca suma cifrelor lor sa fie 7. ex2.gaseste nr naturale de trei cifre la care suma dintre cifra sutelor si a zecilor sa fie egala cu cifra unitatilor. ex3. gaseste nr naturale de trei cifre la care diferenta dintre cifra zecilor si a unitatilor sa fie egala cu cifra sutelor. ex4.scrie nr.cuprinse intre600si700 care contin cifra 2 doar o singura data.

2

Răspunsuri

2014-10-07T15:05:00+03:00
Ex.1. 106, 115, 124, 133, 142, 151, 160 :-D
ex.4. 602, 612, 632, 642, 652, 662, 672, 682, 692.
1+0+6=7 1+1+5=7 1+2+4=7 si tot asa si la celelalte.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-07T15:07:11+03:00
1)-106;115;124;133;142;151;160
4)602;612,632,642,652,662,672,682,692
2)123;134;145;156;178;189;202;213;224;235;246;257;268;279;303;314;325;336;347;358
3)594;682;572;682;495;396;143;297;891;341
la ex 1
1+0+6=7 1+1+5=7 1+2+4=7 si tot asa si la celelalte.
pai ordinea este SZU..ADICA 1=S O=Z si U=6 iar prima data incerci sa incepi cu 1 si 0 apoi daca observi inlocuiesti zecile ,dupa1 pui 2 apoi 3 si tot asa..
de ex.la 3 zecile sunt 9 iar unitatile 4,daca faci diferenta(le scazi)->5
nr.rezultat este 594 (diferenta dintre zsi u fiind 5)