Răspunsuri

2014-10-07T14:48:28+03:00
Sâmbătă am fost cu părinţii în excursie la grădina zoologică. Am vrut să vedem animalele sălbatice, din diferite colţuri ale planetei. La intrarea în grădina zoologică era o pancardă mare pe care scria Zoo. Am cumpărat bilete şi am intrat printr-o poartă strâmtă, unul câte unul.Mi-aş fi dorit să vad şi un urs polar, pinguini, canguri şi o capră neagră. Dar nu existau în această gradină zoologică. Tata mi-a promis că în vacanţa de iarnă vom merge să vedem şi alte parcuri zoo.  Mi-a plăcut mult excursia la gradina zoologică. Am văzut şi am învăţat multe lucruri despre animalele sălbatice. De-abia aştept să vină vacanţa de iarnă să merg iarăşi la gradina zoologică.
4 3 4
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-07T14:56:15+03:00
  Era o zi de marti. Impreuna  clasa mea, dar si cu o alta clasa am plecat intr-o excursie.
             Neavand langa cine sa ma asez am observat o fata:
         -Salut!
         -Salut!
        -Cum te numesti, cati ani ai si in ce clasa esti?
        -Ma numesc Popescu Ioana, am unsprezece ani si sunt in clasa a-V-a! Tu?
        -Ma numesc (numele) , (varsta) si am (anii)! Am si eu o intrebare...imi poti permite sa stau langa tine,deoarece toate locurile s-au ocupat?
         - Desigur!
       
      Sper ca te-am ajutat!