Răspunsuri

2014-10-07T14:27:02+03:00
Eu si colegi mei cand am mers in exurcursie am fost mai intai la castelul lui dragula a fost interesat ...dar cand eram in autobu miam adus aminte ca miam uitat umbrela acolo mama dus si am loato.cand am ajus la alba ploua,atunci maai si batea vantu si intro data mia zburat umbrela si nu am fugit dupa ia ca sa o mai iau si cand mama intors din excursi miam gasit unmbrela inapoi mam dus acasa si iam spus tot la parinti si am avut o zi ghinionista
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-07T14:39:54+03:00
Draga mama, 
         
         sa nu te superi daca te suna doamna diriginta sa-ti spuna ce am patit (nu te speria nu-i nimic grav). In drum spre munte am facut un popas iar eu si Cornel ne-am indepartat cam mult de autocar. Ne-am luat cu joaca si am uita ca in 15 minute trebuia sa ne intoarcem. Autocarul a plecat fara noi si abia peste o ora si-a dat seama doamna ca lipsim si s-a intors dupa noi. S-a suparat foarte tare pe noi si a spus ca te va suna. Imi pare rau mami, n-o sa se mai intample.   
                                                                 Cu drag,
                                                                     YYYYY



1 5 1